marți, 21 iunie 2011

Pentru amuzamentul publicului

Nume de manele ( eu am râs copios)
Stelu & Vali Vijelie - Greu frumos ( Ce dracu înseamnă greu frumos ? Vor să zică că cineva e gras și frumos sau ce ?)
Roakăru lu Pește Prăjit !
Liviu Guta - Nu sunt fraierul tau ( Zi zău cu limba scoasă)
Florin Peste - Ce cauti tu inger ( Sunt eu singiura care observă că nu sună bine și că ar trebuii să fie ceva gen ”Ce cauți tu îngerule?” -plus că lipsește semnul întrebării)
Nek si Alessio - Am o gagica moderna ( Poi dă-l dracu că asta are gagică-extraterestră, ne este superioară, așa o să fie la modă în viitor)
Stelica Pustiu - Ce fete bomba ( Mda, bombă a devenit mai nou adjectiv...)
Adrian Minune si Mihaita Piticu - Saracia m-a impins ( În prăpastie, dar neahh că ar fi prea frumos)
Cristi Nuca - De baiat eu ma topesc ( Poate am înebunit eu, dar nici asta nu prea are logică)
Florin Salam - Cine-i briliantu ( Oare cine, cine ? -Mda și dinou lipseșe smenul întrebării)
Mihaita Piticu - Ma intreb mereu ( cum e să fiu om ...)
Mihaita si Cristi Dorel - Copia n-are valoare ( Normal că n-are, dar păcat că Mihaiță Piticul ăsta pare o copie după Copilul Minute...ambii sunt la aceeași înalțime)
Narcis - Am facut sa inteleaga ( Numai eu nu înțeleg ce/pe cine a făcut să înțeleagă ?)
Stefan de la Barbulesti - Si de toti invidiat ( Parcă trebuia să fie ”Sunt de toți invidiat”, dar normal dacaă s-a apucat de manele în clasa a1a să fie invidiat a uitat de carte...)




Funny , huh ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu